Στο πλαίσιο της
συμμετοχής μου στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Τομέα Παιδαγωγικής
επόπτευσα τις μεταπτυχιακές εργασίες με θέματα που εμπίπτουν στο πεδίο
της λογοτεχνικής εκπαίδευσης των παρακάτω φοιτητριών και φοιτητών:
1999
Μαρίας
Κελεπούρη: Η διδασκαλία της
λογοτεχνίας στο πλαίσιο της πολυ-πολιτισμικής κοινωνίας: από το μύθο της
μονο-πολιτισμικότητας στην πραγματικότητα της πολυ-πολιτισμικότητας
2000
Δήμου
Καραχάλιου: Η διδασκαλία των κόμικς
(εικονογραφήγηση) στο πλαίσιο του μαθήματος της λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια
Εκπαίδευση: σχεδιασμός δραστηριοτήτων
2001
Μαγδαληνής Σαριδάκη: Η εικόνα του εκπαιδευτικού στην ελληνική πεζογραφία (1930-1998)
2003
Ευαγγελίας
Γρηγορίου: Ανάγνωση και διαμόρφωσης
αναγνωστικής ταυτότητας στα παιδιά
2005
2008
Γιώργου
Τζήμκα: Η παιδική ηλικία στα Αναγνωστικά του
Δημοτικού από το 1950 ως το 2000
2009
Φώτη Κανταρτζή: Το σαφάρι του έρωτα με οδηγό το Γιώργο
Σεφέρη: ένα project για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας
Ελένης Κατσίμπουρα: Διδασκαλία της λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο καιδιαθεματικότητα
Λάζαρου Μωυσιάδη: Ιστορίες ζωής εκπαιδευομένων στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Δράμας
2010
Ελένης Κοπρά: Η διδασκαλία της Νεώτερης Ευρωπαϊκής
Λογοτεχνίας στο Λύκειο
Ελένης Παπαδιαμαντοπούλου: Διαβάζοντας τον δάσκαλο του Φρανκ Μακόρτ: αναστοχασμοίγια τη διδασκαλία του μαθήματος της λογοτεχνίας
2012
Ελεάννας Όρλιακλη: Χάρυ Πότερ: η πρόσληψη και η μαγεία του είδους
Κατιάνας Αμπντουλαχάντ: Λογοτεχνική Εκπαίδευση & Νέα Εργαλεία του Ιστού2.0: Από τη θεωρία στη διδακτική πράξη
Δήμητρας Ντόβα: Η αναπαράσταση της αναπηρίας στα εικονογραφημένα παιδικά βιβλία
Κωνσταντίας Λιούζα: Εμπειρίες μετανάστευσης στη λογοτεχνία και η αξιοποίησή τους στηδιδασκαλία
Μαρίας Κυαμέτη: Το ελληνικό λαϊκό παραμύθι: η παιδαγωγική τουαξιοποίηση στη δημιουργική χρήση της φαντασίας
Ελένης Μαλιγκάνη: Οι Σχολικές βιβλιοθήκες του ΕΠΕΑΚ και η συμβολή τους στην ενίσχυσητης φιλαναγνωσίας: μελέτη περίπτωσης
Σοφίας Ελευθεριάδου: Το μάθημα της λογοτεχνίας στην Α΄ Λυκείου: εφαρμογή και αξιολόγηση του νέου προγράμματοςσπουδών
Xρυσής-Αικατερίνης Ευθυμιάδου: «Σε σένανε μιλάωνεοέλληνα»: οι νέοι τραγουδούν την εθνική ταυτότητα
2013
Eυγενίας
Τσιουπλή, Ζωντανεύοντας
e-στορίες: η λογοτεχνική αγωγή στο διαδίκτυο
Ασπασίας Ιωαννίδου:
Διαμόρφωση υποκειμενικότητας μέσω του μαθήματος της λογοτεχνίας σε πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο
Διαμόρφωση υποκειμενικότητας μέσω του μαθήματος της λογοτεχνίας σε πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο
Πετρούλας Φωκά:
Η
διδασκαλία της διδακτικής ενότητας «Πορτρέτα Εφήβων» στη λογοτεχνία της Β΄
Γυμνασίου
2014
Καλλιόπη Θεοχαρίδου
Παναγιώτα Τσιρώνη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου